diumenge, 20 de setembre del 2015

ÚLTIM DIA D'OBERTURA DE L'EXPOSICIÓ DE FOTOPOESIA "MÉS ENLLÀ DE LA MIRADA"

Diumenge 20 de setembre, l'Alcalde de Bellvís-Els Arcs, va visitar l'exposició de fotopoesia "Més enllà de la mirada" a l'Espai Cultural dels Canals d'Urgell, a Mollerussa



Des  del 30 d'abril i fins diumenge 20 de setembre, l'Espai Cultural dels Canals d'Urgell ha acollit la meva exposició de fotopoesia "Més enllà de la mirada", de la qual me n'enduc una magnífica experiència i satisfacció personal, a més de noves oportunitats dintre d'aquest difícil món poètic.
Durant aquests cinc mesos en què he tingut el plaer de mostrar el meu treball a diversos grups ha estat un goig immens poder ensenyar  la meva obra fotopoètica als visitants i així donar a conèixer una mica més el meu art.
D'una banda, em cal dir que ha estat molt important per a mi compartir la inauguració  de "Més enllà de la mirada" amb l'anterior alcalde del nostre municipi, Francesc Fabregat (de ben segur la darrera que va fer) i la visita a l'ultim dia d'obertura al públic del nou alcalde de Bellvís-els Arcs, Joan Talarn, a qui encara no havia tingut l'oportunitat de conèixer en persona. Gràcies a tots dos per acompanyar-me i valorar la meva feina.
D'altra banda, també agraeixo immensament la càlida acollida  de la directora de l'ECCU, Maribel Pedrol i de la tènica de turisme del centre, Mireia Caba. No cal dir-vos que, per segona vegada, m'heu fet sentir com a casa. Sou autèntiques, amigues!
Per últim, em resta informar-vos que, de moment, tinc previst fer un itinerari d'aquesta exposició a diversos llocs; entre els quals, de moment, hi ha previst que s'instal·li a la Festa Major de Cervià de les Garrigues, a partir de Sant Miquel.
No vull acabar sense donar les gràcies al filòleg Francesc Pla Falip per representar el paper de poeta al dialeg entre la natura i el poeta, de la poesia introductòria,  a l'acte inaugural i a totes les amistats que m'heu acompanyat durant aquest temps. 
El vostre suport és la millor recompensa que m'emporto, ja que em dóna el coratge necessari per continuar l'aventura literària.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada